8 yıl önce

Criminal Minds 8. Sezon 1. Bölüm

Criminal Minds 8. Sezon 1. Bölüm Türkçe Altyazılı izle | Dizist

Genel Bakış

Ekip, kurbanlarının ağzını kapatan firar eden bir mahkûmun izini sürer.

Bu dizi özeti Yapay Zeka dizist yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
24 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Yazik ya adamin psikolojisi ni mahvetmis annesi
00
Son sahne ileriki bölümler için tedirgin edici seviyede...
00
İlk sezonları özledim :(
10
SPOİLER TUŞUNA BASMADAN YORUM YAPTIM YANLIŞLIKLA, DİKKATLİ OLUN, ÖZÜR :(
00
tam bölüm çok sıradandı derken sezonun bomba gibi olacağının mesajını vererek bitirdiler ya
10
bu diziyi ... [Spoileri gör..]
bu diziyi seviyorum ama keşke emily'i ikide bir yollamasalar :( onu göremeyince üzülüyorum
80
şu diziyi ... [Spoileri gör..]
şu diziyi 4 kez bitirdim şahsen bu sezon en sıkıcılarda top 3e girer. blake'i seviyorum 9. sezonda karakteri daha çok oturuyor ama bu sezon fazla itici. emily ve kate (10. sezonda geliyo) ekibe katıldığında direk sempati beslemiştim ama senaristlerin nasıl bi garezi varsa blake'in karakterini bu sezon çok gıcık yapmışlar.
11
canım seni 4 de durduran neydi kelkrngklngkerng
00
1-) Blake'... [Spoileri gör..]
1-) Blake'e gıcık kaptım 2-) normalde sezon başları daha heyacanlı ve güzel olur bu sefer ki sıkıcıydı
91
güzel bir ... [Spoileri gör..]
güzel bir bölümdü. blake bence normal bir karakter. ben de garcia gibi değişikliği fazla sevmiyorum ama fırsat verilirse sevebileceğimiz bir karaktere dönüşeceğine inanıyorum. şuan mesafeli ve resmi çünkü daha ekibe yeni katıldı. rossi de zamanla açıldı, o da açılır diye düşünüyorum. bölüm sonu heyecanlandırdı. daha ilk bölümden böyleyse güzel bir sezon finali bekliyor bizi demektir.
60
Blake’den hoşlanmadım. Vasat ve gereksiz bir karakter. Katilin çocukluğunda yaşadıkları ne kadar kötü olsa da tam tersi bi hayat sürebilirdi. Katil ol... [Devamını gör..]
Blake’den hoşlanmadım. Vasat ve gereksiz bir karakter. Katilin çocukluğunda yaşadıkları ne kadar kötü olsa da tam tersi bi hayat sürebilirdi. Katil olmak onun seçimi. Allah rahmet eylesin babam çok dayak yemiş dedemden o yüzden bana hiç kıyamazdı. Dedem 1 çikolata bile almamış o yüzden beni çikolataya boğar her istediğimi alırdı. Ben babam gibi olmayacağım demiş. Ve dünyanın en muhteşem babasıydi. İyi ya da kötü olmak bir seçenektir. Ne yaşarsanız yaşayın hayat size hep iki seçenek sunar.
30

Bildir

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?