8 yıl önce

Grey's Anatomy 14. Sezon 5. Bölüm

Grey's Anatomy 14. Sezon 5. Bölüm Türkçe Altyazılı izle | Dizist

Genel Bakış

Hunt, kız kardeşiyle bir gezintiye çıkar, eski zamanlardan kalma anılar su yüzüne çıkar.

Bu dizi özeti Yapay Zeka dizist yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
25 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Bu bölümü beğendim çünkü geçmişi merak ediyordum. Helikopter sahnesinin devamı da olsaydı keşke. Çünkü ben megan karakterini sevdim. Tekrardan gelir i... [Devamını gör..]
Bu bölümü beğendim çünkü geçmişi merak ediyordum. Helikopter sahnesinin devamı da olsaydı keşke. Çünkü ben megan karakterini sevdim. Tekrardan gelir inşaallah
10
artık bölümlerin eskisi kadar guzel ve heycanlı oldugunu düşünmüyorum
00
O degil de bolum resmen Megan a ait bir onu mutlu etti Shonda bu sezon resmen
30
Riggs i çok sevmistim keske daha çok gorseydik kalsaydi . Meredith ile Nathan deli gibi yakisiyor bence ne kadar Megan ile gecmisi olsa da Meredith e ... [Devamını gör..]
Riggs i çok sevmistim keske daha çok gorseydik kalsaydi . Meredith ile Nathan deli gibi yakisiyor bence ne kadar Megan ile gecmisi olsa da Meredith e aşık Nathan bence ona karşı bakışı yaptiklari o kadar cabalamasi her seyi gosteriyor Derekle bile yarisirdi Nathan bence keske Meredith ile endgame gorsek
30
Riggs i cok sevmistim keske daha cok gorseydik kalsaydi . Meredith ile Nathan deli gibi yakisiyor bence ne kadar Megan ile gecmisi olsa da Meredith e ... [Devamını gör..]
Riggs i cok sevmistim keske daha cok gorseydik kalsaydi . Meredith ile Nathan deli gibi yakisiyor bence ne kadar Megan ile gecmisi olsa da Meredith e asik Nathan bence ona karsi bakisi yaptiklari o kadar cabalamasi her seyi gosteriyor Derekle bile yarisirdi Nathan bence keske Meredith ile endgame olsalardi
00
Cok iyiydi bence Riggs cok sevmistim gercekten . Kesinlikle Meredith ve Riggs olmaliydi deli gibi yakisiyorlar Megan ile ne kadar gecmisi olsa da benc... [Devamını gör..]
Cok iyiydi bence Riggs cok sevmistim gercekten . Kesinlikle Meredith ve Riggs olmaliydi deli gibi yakisiyorlar Megan ile ne kadar gecmisi olsa da bence Meredith e asik Nathan .Meredith için yaptiklari , onun icin gosterdigi caba her seyi gosteriyor Derekle bile yarisir Nathan keske kalsaydi Meredith mutlu olsaydi
10
Nathan en ... [Spoileri gör..]
Nathan en sevdiğim karakterlerden biri oldu. Özellikle son zamanlarda çook sevmiştim, keşke daha çok izleyebilseydik ? Riggs✨✨✨
00
çok sıkıcı... [Spoileri gör..]
çok sıkıcı bir bölümdü
21
14 sezon b... [Spoileri gör..]
14 sezon boyunca mutluluğa erişebilen 2 karakter.Megan ve Faruk.Saygılar
10
Lan neden 3 sene önceki yorumların hepsinde soru işareti var sinir oldum WLDWŞLDWŞ
10

Bildir

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?