5 yıl önce

Grey's Anatomy 17. Sezon 5. Bölüm

Grey's Anatomy 17. Sezon 5. Bölüm Türkçe Altyazılı izle | Dizist

Genel Bakış

Bailey, yardımlı bir yaşam tesisinde sevdiklerini bildiğini bildiği için COVID-19 vakalarında bir artış olduğunu duyduğunda panikler. Bu arada, Jackson ve Richard ona bir ders vermek için Catherine'e karşı bir araya geldi ve Teddy yıpranmış ilişkilerini onarmaya çalışmaya devam ediyor. Yoğun bir ameliyattan sonra Jo geleceğinden emin değildir.

Bu dizi özeti Yapay Zeka dizist yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
11 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Jo yeni me... [Spoileri gör..]
Jo yeni meslek dalı peşinde güzelll
00
Bu sezon full bu tarz mı gidiyor? Eğer öyleyse es geçmek istiyorum
00
Yaaaa cok uzucu
00
Yorum yapmadan duramıycam ne olmuş bu diziye böyle ya çekim tarzı bile farklı eski sezonların hattına izliyorum bitazcıkda travma fln olsun ya sezon ... [Devamını gör..]
Yorum yapmadan duramıycam ne olmuş bu diziye böyle ya çekim tarzı bile farklı eski sezonların hattına izliyorum bitazcıkda travma fln olsun ya sezon böyle geçmez muhtemelen son sezon olucak zaten
20
aynen ne olursa olsun 17 sezon aynı karakterleri izleyince insan bırakamıyor :))
10
Sevindim son sezon olmamasına her şeye rağmen izleniyor
10
son sezon olmayacağı kesinleşti ama 16 bölümlük bir sezon olacakmış Normal travmaların olmaması falan da bu sezonun ana temasının korona olması zaten ... [Devamını gör..]
son sezon olmayacağı kesinleşti ama 16 bölümlük bir sezon olacakmış Normal travmaların olmaması falan da bu sezonun ana temasının korona olması zaten 18.sezonda eski hâline döner büyük ihtimal
00
Son sezon değil
10
Zaten dizi can çekişiyordu. Karev gidince de bitti artık. Benim 16 sezon izlediğim dizi bu değil. Böyle olsa 1 sezon bile izlemezdim zaten.
40
Bu sezon okadar üzücüki her bir bölümde ağlıyorum ve korkuyorum kovid yüzünden ailemi kaybedersem diye.Yada normal koşullardan dolayı annemi kaybeders... [Devamını gör..]
Bu sezon okadar üzücüki her bir bölümde ağlıyorum ve korkuyorum kovid yüzünden ailemi kaybedersem diye.Yada normal koşullardan dolayı annemi kaybedersem diye.???
20
Jo ciddi c... [Spoileri gör..]
Jo ciddi ciddi cerrahlıktan vazgeçmezsin umarım bebeğim
20
Jo Wilson... Hayranım sana
20
♤♤Krista l... [Spoileri gör..]
♤♤Krista lütfen Tom'u öldürme onun için Chasing Cars şarkısını duymaya dayanamam♤♤
40
Bugün o kadar güzel bir gün ki
10

Bildir

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?